~ Ayat-ayat Cinta ~

Bismillah hi rahman ni rahim

All praises belong to Allah Taala and may His choicest mercies and blessing be on His noble Messenger, Nabi Muhammad s.a.w ( Peace be upon him ).

'O our Rabb! Accord to us the coolness of our eyes from our spouses and children, and make us leaders of the pious. Aameen..



Followers

Keep in touch with me, Okey!

sila klik sini ye









  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

my e-days

Monday, 30 April 2012

~ hapy belated befday to me ~


Eh2??? besday ana ke kelmarin??? macam tak caye je...dah masuk 20 tahun dah...rasa macam tua giler kan..pejam celik...pejam celik...dah 20 tahun ada hidup di bumi yg nyata ni...dah 20 tahun jugak ana bernafas melalui hidung dgn adanya bantuan oksigen...jangan la pejam tak celik2...ana ni bukan apa...ana malu la nak jumpa Allah...erm...amalan ana tak seberapa je pon...nak dibandingkan dengan org lain...erm...mulai saat ini...detik ini..ketika ini...ana jnji pada diri ana...untuk lebih istiqamah dalam melakukan ibadah fardhu ain ke atas diri ana...sebelum ni pon buat jugak...tapi tak tentu masa...kali ini nak buat lebih teratur sikit la...
macam org kata...
~ JADIKAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARIPADA SEMALAM ~


oklah...habis cite ttg hajat ana..ana nak tunjukkan kek befday yg ana buat untuk diri ana....



kek yang tak lawa...dan tak berapa sedap....
so sad...

terima kasih kat tiqah sbb tlong ajar wat aising...

~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: