Posts

Showing posts from July, 2012

~~~ TaMaT lATiHaN PLKN ~~~

Ana tamat latihan PLKN pada 14 hari bulan yang lalu...erm..rasa sedih pon da bila dah mula tinggalkan tempat tu walaupun tempat tu penuh dengan suka dan duka..tapi ana tetap menerima tempat itu seadaanya..pelbagai pengalaman yang ana perolehi sepanjang ana berada di PLKN SRI KANDI, TELUK NIPAH, KOTA KUALA MUDA..yang dekat sangat dengan Pantai Merdeka...memang best giler tempat dy...erm..susah lah nak cakap kat sini betapa bersyukurnya ana dapat kat tempat sebegitu..at least..tak de la tension sgtkn..mula2 menjejakkan kaki kat kem tu..ana dah tau dah sama ada kem tu best ke tak...erm..mmg best giler,..ana tak nafikan sumo tu..erm..jurulatih pon baik2...sporting sgt...rindu plak kat cikgu2...erm...tak pa lah..kalau ada jodoh..jumpa lagi kan...dalam kem PLKN ni..cuma ada 10 org je pelajar LEPASAN STPM yang dikira sebagai Sukarelawan la nak masuk PLKN...tapi sebenarnya kmi tak pernah mohon pon..seriously..tak pon..mmg la sebelum ni ana ada wat solat hajat untuk dtg ke PLKN ni..tak pon an…