~~~ TaMaT lATiHaN PLKN ~~~

Ana tamat latihan PLKN pada 14 hari bulan yang lalu...erm..rasa sedih pon da bila dah mula tinggalkan tempat tu walaupun tempat tu penuh dengan suka dan duka..tapi ana tetap menerima tempat itu seadaanya..pelbagai pengalaman yang ana perolehi sepanjang ana berada di PLKN SRI KANDI, TELUK NIPAH, KOTA KUALA MUDA..yang dekat sangat dengan Pantai Merdeka...memang best giler tempat dy...erm..susah lah nak cakap kat sini betapa bersyukurnya ana dapat kat tempat sebegitu..at least..tak de la tension sgtkn..mula2 menjejakkan kaki kat kem tu..ana dah tau dah sama ada kem tu best ke tak...erm..mmg best giler,..ana tak nafikan sumo tu..erm..jurulatih pon baik2...sporting sgt...rindu plak kat cikgu2...erm...tak pa lah..kalau ada jodoh..jumpa lagi kan...dalam kem PLKN ni..cuma ada 10 org je pelajar LEPASAN STPM yang dikira sebagai Sukarelawan la nak masuk PLKN...tapi sebenarnya kmi tak pernah mohon pon..seriously..tak pon..mmg la sebelum ni ana ada wat solat hajat untuk dtg ke PLKN ni..tak pon ana akan buat solat dhuha..mintak dipermudahkan urusan..alhamdulillah..ana dah dapat jawapannya..Allah mmg maha adil dan maha mengetahui...ana begitu teruja sangat2 bila dpt ke kem ni..ana wat sujud syukur kat dlm bilik..mmg rasa bahagia sgt..bila ana kat kem PLKN ni..pelbagai dugaan yang ana perolehi..tapi alhamdulillah..ana dpt atasi dengan baik...sayang ALLAH...terima kasih Allah...
oklah...berbalik pulak..kepada cerita time nak balik umah ni kan..malam tu kami da la buat majlis penutup dan jalinan kasih..tapi ana pelik la..ana tak dpt pon nak mngalirkan air mata pada malam tu...mungkin sebab ana dah bnyak nangis kot sebelum tu...erm...memang sgt sedih malam tu..yela..esokkan sumo pakat nak blik umah dah..ofcoz la msing2 meluahkan rasa hatikan...tak kurang jugak dengan beberapa pasang merpati cuba berterbangan mencipta sejarah pada malam itu..kononnya malam terakhir kan..serious ana tak jeles langsung la...hehehhe...

keesokannya..(time nak balik)..
ana still menjadi diri ana yang masih berperangai kebudak-budakan...sehingga dianggap akan sukar dilupakan walaupun kami dah tak bersama..ana hanya membalas kata2 itu dengan senyuman..kerana ana bimbang jika terlebih cakap..nnty ana pulak yang menangis teruk...so..lebih bek ana diamkan sja,,,memang best la..tak tau la..lepas ni akan jumpa diorang ke tak lagi..memang akan rindu diorang la lepas ni..hehhe...

TiMa kAsIh SuMO SbB SuDi jAdI SaHaBaT bAiK aNa di PLKN dULu...SaYaNg SuMo...

~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

Comments

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??