kucing kesayanganku

~~ meow...meow....meow ~~~

iskh..nape ni ciko sayang???
pergilah main jauh2 sikit...
rimas lah...


~~~ meow...meow....meow ~~~ 
( ciko mnyodol2 kakiku...
menunjukkan kemanjaan nya yang lain daripada hari biasa...)


tak nak lah ciko mcm ni geli la...
(aku mengangkat ciko dan meletakkan ciko atas ribaku)
ha...ciko lapar ek??

~~~ meow...meow..~~~
(makin perlahan tangisannya seolah-olah meraih simpatiku)


lapar sgt la ni...
(aku menggaru2 bawah leher ciko..
aku tau ciko senang diperlakukan mcm tu..
lalu aku cium ciko..dan bawa ke dapur)...
jom,..kita ke dapur ye...

(ciko hanya diam saja apabila aku memegangnya
 dan membawanya ke dapur)..


erm....
(aku meletakkan ciko di bawah..
aku membuka pintu kabinet dapur tapi tak de plak makanan ciko..
buka dalam peti ais..ikan yang mak rebus dah habis..
ciko sekarang memang makan kuat...dah besar kot..)
erm...nak bagi ciko makan ape ek?? peningnye.....
cian ciko...sabar ek syg...makanan habis...

~~~ meow....meow...meow ~~~

(aku hanya memerhatikan ciko dgn rasa empati)..
peningnye...


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

anda berasa pening dan bimbang apabila si manja anda tidak mendapat makanan yang secukupnya?? 
jangan bimbang...
WHISKAS akan membantu anda...memberikan nutrien yang seimbang dan makanan yang berkualiti kepada si manja anda...
ikuti percubaan WHISKAS MALAYSIA secara percuma....
cepat sementara promosi masih ada,...






kini...anda tidak perlu risau lagi... :)



~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

Comments

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??