Segmen : 5 Perkara Yang Anda Tidak Tahu Tentang Saya

assalamualaikum dan salam sejahtera...

ada lagi segmen yang kmi rasa kmi patot join...heheheh..




pasal kmi???
ha?? kami ka??
nak tau ka??
erm.. tak dak apa yang menarik pon pasai kmi ni...

tapi..oleh kerana ampa sumo dah tak sabaq nak tau..
kami kena gtau jugak la kat ampa sumo...

oklah...


  1. kalau ampa nak tau, kami ni jenis yang suka tido bila time naik kenderaan (tak kisah lah apa-apa jenis kenderaan)...kami ni pernah terlajak daripada destinasi yang kami nak tuju masa naik bas dulu..gara2 tertido...pernah jugak kami ni tertido masa membonceng moto yang dibawa oleh abang sya..masa tu baru balik drp asrama..bayangkan naik moto pon boleh tertido..hahaha..bahayakan..banyak kali dah kena marah dengan mak pasal ni..tapi nak buat mcm mna bila naik kenderaan je cepat sgt rasa nak tido tu dtg..iskh2...
  2. lagi satu perangai kami.kmi ni jenis takut ketinggian..fobia sgt2...smpaikan org paksa pon payah nak turun dri tmpat tinggi..tak tau la knp...mmg tak leh nak berdiri tempat yang tinggi2..gayat sgt2...
  3. kmi ni jugak fobia dengan ular..pacat...lintah..lipas...katak...fuh...ni antara spesis binatang rank yang teratas la kiranya...oh no..rasanya mcm nak pengsan je bila jumpa binatang2 ni..arghhh....kmi pernah menjerit semata2 takutkan pacat..hahaha..ntahlah..kata palapes..dengan pacat pon takut...hahaha..
  4. kmi ni PEMINAT TOMYAM TEGAR...hahaha..knapa kmi kata mcm ni??? sebab kalau hari2 makan tomyam pon kmi tak jemu tau tak..hehehe..kalau tak mkn je..rasa mcm mengidam sangat2..terukkan kmi ni..
  5. kebanyakkan barang2 kami kecik2...kami suka beli barang yang kecik dan coomel je wrnanya..ala-ala warna pastel gitu...erm...brg2 mekap pon kecik2 dan flexible..beg tgn pon kecik...dompet pon kecik..bg kmi..yg tu yg mudah bawak...tapi..hari tu mak beletiaq lepas dompet hilang masa shopping..mak marah sbb pakai beg tgn yg kecik lepas tu dompet dok pegang je kat tgn..maunye tak ilang..kenelah marah dengan mak seharian..sedihkan cite kmi..ke mmg kmi yg salah?? entahlah,...

tu je kot cite pasai kmi yg boleh kmi citekan...
sebenarnya..
kalau nak hitung banyak lgi..
tapi malu lah ampa tau sumo..hehhehe...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

baiklah,..
kami dah cerita dah pasal diri kami..
tibenye time ampa pulak cite pasal ampa..
kami nak tau gak...hehehe..(giggle)
buat entry pasal korg tau...
mane nak tau..
buat2 entry dapat pulak rezeki bergolek..
nak tau apa hadiah2 nye...
tgk kat sini ye utk mklumat lnjut,..

http://gagamiami12.blogspot.com/2013/03/segmen5-perkara-yang-anda-tak-tahu.html

tarikh tamat = 05 / 04 / 2013

~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

Comments

Iffah Syahirah said…
hai,same le kite yg tido dlm kete..tenkiu sgt2 sbb sudi join..u are the first yg join..thanks sgt2..
same2...thanks sudi lawat blog sya... :)
Meyra John said…
Pun suka Tom Yam sangat sangat sangat !!!!!

Btw, jom join sini. Awesome tau, selain menag hadiah boleh meningkatkan trafic blog you. ^^ Thanks.

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/bubbly-associates-giveaway.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/giveaway-by-cavern-healthcare.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/segmen-kenangan-terindah.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/mini-giveaway-by-ainamansorcom.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/segmen-follow-april-hingga-disember-2013.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/contest-header-paling-meletop-2013-by.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/simple-giveaway.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/first-giveaway-by-anis.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/second-giveaway-smile.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/annual-giveaway-by-alyaa-najlaa.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/aniversary-versi-saya.html

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/04/maera-ismail-giveaway-2013.html

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??