Segmen:Hari Jadi Anis 25/3

assalamualaikum dan salam sejahtera...

ada lagi satu segmen yang kami nak tampilkan kat sini..

segmen ni sempena besday anis (cute blogger girl) ..

Hapy besday to you...
happy besday to you...hehhe
happy belated besday ye yunk...
sory lmbt wish...
tapi tetap nak wish jugak..
semoga apa yang dihajati sepanjang hidup dapat dipenuhi yer...

nak tujukan satu lagu boleh???



kmi sampaikan pesanan melalui lagu ni ye,..
hayati elok2 lagu ni..
kami suka sgt2 lagu ni... :)


jom la join skali...

erm...nak ajak Edohayra sekali la..

ajak Princesscake sekali...hehhee...

ajak mim sekali..hehhee..

erm...dah la tu ye...hehehe...

*tak pandai buat photoshop la..serius gtau..(malunye)
sory sgt2...

tapi 

kmi nak bagi yang ni je la...

ta'ra...


yang ni kami lukis dan warna pakai tangan je..tak guna photoshop pon..

sorry la klu tak lawa..



~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

Comments

Anis Najiha said…
Terima kasih sbb join..
Iffah Syahirah said…
hai,new update dri segmn 5 perkara tentangku.. :D
http://gagamiami12.blogspot.com
thanks ye..sya dah ikut semua syarat dah..alhamdulillah...

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??