~ Ayat-ayat Cinta ~

Bismillah hi rahman ni rahim

All praises belong to Allah Taala and may His choicest mercies and blessing be on His noble Messenger, Nabi Muhammad s.a.w ( Peace be upon him ).

'O our Rabb! Accord to us the coolness of our eyes from our spouses and children, and make us leaders of the pious. Aameen..



Followers

Keep in touch with me, Okey!

sila klik sini ye









  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

my e-days

Monday, 6 May 2013

masakan ku menjadi????

assalamualaikum dan salam sejahtera..

alhamdulillah... happy sgt hari ni bila masakan yg saya teringin sangat nak buat..akhirnya tertunai jugak..dan alhamdulillah...masakan saya telah mendapat tempat di hati kawan-kawan saya..saya rasa gembira sangat bila tengok kawan-kawan makan hasil air tangan saya..rasa puas hati sangat2...dengan respon yang positif daripada mak abah, kak  dan abang ipar.. membuatkan saya rasa terharu sangat...dan rasa macam makanan yang saya buat tu benar-benar dihargai..' mungkin mereka hanya ingin mengambil hati..' itulah kata-kata nakal yang bermain di kotak pemikiran saya...namun..hati saya menyangkal dan mengingatkan untuk tidak bersangka buruk terhadap orang lain..mungkin mereka ikhlas memuji untuk menambahkan semangat ku untuk terus mencuba masakan baru...

Mungkin bagi sesetengah orang menganggap pengalaman ini suatu yang biasa,..namun bagi orang yang menghargai pengalaman berharga ini yang mementingkan ekspresi orang lain..erm...alhamdulillah...semua makanan yang ku bawa telah habis...terima kasih kawan-kawan.. rasa kenyang pula bila melihat kawan-kawan makan masakan sendiri..puas hati sangat..nak tahu tak..apa yang saya masak tadi..

Sambal Hitam Pahang....
saya jatuh cinta kepadanya sejak kawan saya perkenalkannya.. my roomate... Nur Haziyah Zainal Abidin...

thanks my frenz...

sayang ampa...


~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: