masakan ku menjadi????

assalamualaikum dan salam sejahtera..

alhamdulillah... happy sgt hari ni bila masakan yg saya teringin sangat nak buat..akhirnya tertunai jugak..dan alhamdulillah...masakan saya telah mendapat tempat di hati kawan-kawan saya..saya rasa gembira sangat bila tengok kawan-kawan makan hasil air tangan saya..rasa puas hati sangat2...dengan respon yang positif daripada mak abah, kak  dan abang ipar.. membuatkan saya rasa terharu sangat...dan rasa macam makanan yang saya buat tu benar-benar dihargai..' mungkin mereka hanya ingin mengambil hati..' itulah kata-kata nakal yang bermain di kotak pemikiran saya...namun..hati saya menyangkal dan mengingatkan untuk tidak bersangka buruk terhadap orang lain..mungkin mereka ikhlas memuji untuk menambahkan semangat ku untuk terus mencuba masakan baru...

Mungkin bagi sesetengah orang menganggap pengalaman ini suatu yang biasa,..namun bagi orang yang menghargai pengalaman berharga ini yang mementingkan ekspresi orang lain..erm...alhamdulillah...semua makanan yang ku bawa telah habis...terima kasih kawan-kawan.. rasa kenyang pula bila melihat kawan-kawan makan masakan sendiri..puas hati sangat..nak tahu tak..apa yang saya masak tadi..

Sambal Hitam Pahang....
saya jatuh cinta kepadanya sejak kawan saya perkenalkannya.. my roomate... Nur Haziyah Zainal Abidin...

thanks my frenz...

sayang ampa...


~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

Comments

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??