Selamat Tinggal Zmn Junior... Here,,, Inter to be,,,,!

assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hari dah selesai semua paper untuk exam sem 2 ni...alhamdulillah...syukur sangat2...

habis je exam tadi,,.terus je pergi makan dengan kawan-kawan sekelas...

beberapa hari sebelum ni pun, aku dah jalan-jalan dengan ex-coursemate aku...

best sgt...pergi tepi pantai ramai-ramai.. sambil makan2...

yang paling terharu sekali... mereka buat kejutan untuk hari jadi ku dengan kek keju yang sangat cantik...

sayang sekali aku memang tak suka kek keju...

tapi untuk menghormati usaha mereka yang bersusah payah mendapatkan kek itu..

menyebabkan jiwaku tersentuh...aku memakan juga kek tersebut..

terima kasih kawan2 ku...

korang memang kawan yang terbaik dalam hidup aku...

mesty aku akan rindukan kenangan bersama mereka...

mereka sangat caring...

seusai solat maghrib tadi...

aku membuka laman muka buku...

kawanku..telah meng 'uploud' gambar kami dalam Palapes ketika Junior...

nak tengok???



ni dia...

alhamdulillah...dapat jugak aku melalui liku-liku kehidupan dalam Palapes...

setelah aku...

mengorbankan waktu kelapangan ku pada hari sabtu dan ahad...

mengorbankan waktu cuti panjangku masa cuti midsem yang lalu...

mengorbankan setiap kepingan wang yang ku ada...

mengorbankan titisan keringat yang mengalir membasahi pipi..

akhirnya...

zaman junior yang memeritkan telah berlalu..

aku tengok balik gambar-gambar masa time junior...

mengingatkan aku perjuangan2 para jurulatih dan sahabat seperjuangan yang bertungkus lumus dalam menghabiskan setiap aktiviti yang perlu kami ikuti tanpa rungutan dan keluhan yang panjang..

terima kasih ye semua jurulatih...terutama  Tuan Jo dan Staf Fauzi...

aku nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari lahir kepada Tuan Jo (merangkap jurulatih)... 
semoga dipanjangkan umur...dimurahkan rezeki...dilimpahi nikmat berpanjangan...dirahmati dan diredhai seluruh kehidupan tuan...

berakhirnya zaman junior...

bermulanya episod baru....

Intermediate to be here....hehehehhe....


~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

Comments

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??