Thursday 4 July 2013

Darahku... personalitiku...


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Kali ini saya ingin membuat pendedahan mengenai kaitan antara jenis darah dengan personaliti seseorang.

Darah jenis A = individu yang mampu melakukan sesuatu ke tahap yang Terbaik.

Darah jenis B = individu yang boleh berkomunikasi dengan baik tetapi agak mementingkan diri sendiri.

Darah jenis O = individu yang tegas dan mampu membuat keputusan yang bijak.

Darah jenis AB = individu yang berfikiran lebih kompleks dan banyak terlibat dalam bidang kesenian dan penyelidikan.

Kalau saya...darah jenis O ... saya rasa keterangan itu agak tepat dengan diri saya,..

anda pula bagaimana??

mungkin ada individu yang saat ini berkata.. “ tak sama pon dengan aku...”

Keterangan di atas mungkin tidak sepatotnya kita mempercayai 100% tetapi ia hanyalah hasil kajian semata-mata..


jumpa lagi...

~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: