Wednesday 31 July 2013

Our Message Aniversary

assalamualaikum dan salam sejahtera...

hari ini merupakan hari yang sangat bermakna kepada saya...

ulangtahun mesej aku dengan si dia kali ke 5....

ni la yang aku nak bagi kat dia raya ni...


aku harap buku ni sedikit sebanyak dapat memberikan dia lebih semangat untuk meneruskan pengajiannya..

aku suka tengok bila dia banyak sibukkan diri dengan buku...

tambah-tambah time exam..

walaupun kadang-kadang aku rasa macam terabai jugak...

tapi aku cube positifkan diri..

dia nak berjaya untuk kami jugak..

teruskan usahamu ye..

aku akan setia menyokongmu dari depan.. belakang... kiri... kanan...atas.... bawah...

supaya dirimu rasa lebih dihargai..

aku akan terus menunggu mu...

wahai bakal suami ku yang aku hormati... 


~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: