~ Ayat-ayat Cinta ~

Bismillah hi rahman ni rahim

All praises belong to Allah Taala and may His choicest mercies and blessing be on His noble Messenger, Nabi Muhammad s.a.w ( Peace be upon him ).

'O our Rabb! Accord to us the coolness of our eyes from our spouses and children, and make us leaders of the pious. Aameen..



Followers

Keep in touch with me, Okey!

sila klik sini ye









  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

my e-days

Tuesday, 24 September 2013

Hatiku ada di situ la pulak...

Makan Malam Regimental....

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Alhamdulillah dh lepas jugak aku terlibat dalam upacara sebegini...hehheheh...

Ewah..cakap mcm diri sendiri pulak yang jadi tetamu kan..hahahha..

Padahal jadi pelayan je..hahahah...

Anyway...

Sebenarnya hati aku masih ada kat situ lagi...

Tak sabar nye nak tauliah...

Nak jugak lalui hidup mcm ni...

Tolong la doakan aku dapat tauliah taun 2015 ni kat UM...

Aku teringin sgt nak pegi sana...hehehhe...

Berbasik kepada kisah aku tadi...memang best sgt2...

Walaupun kami hanya hidang makanan je...

Tapi pngalaman tu mmg sukar untuk di lupakan la pndek kata..hehehe

Tempat cantik... ( mybe sbb xprnh lgi ke hotel 5 ☆ kan,..jadi perak la pulak)...hahaha..

Makanan ada yg sedap...ada yg nmpak tak sedap..mybe sbb diorg sedia selera ikut barat kot..sbb tu la aku tgk tak lalu...

Ha? Apa yg sedap tu?

Ofcoz la desert dy...

Aiskrim ape ntah..aku dpt la jugak rasa sikit2..

Alhamdulillah...

Sedap sgt..katanya pihak pengurusan makanan hotel tu yg buat sendiri..

Mmg sedap..

yg tu je kot aku nak cite Walaupun cite aku ni boring dan kekampungan...

Mmg aku org kampung..

Sbb tu la aku bersyukur sgt bila dapat makan makanan dan lihat tmpat yg cantik cam tu...

Ampa yang mana kaya dan mampu ke tempat2 mcm ni selalu...sepatotnya ampa bersyukur dgn apa yg ampa ada berbnding dgn kmi yg xdpt ke tmpat2 mcm tu selalu...

# HARGAI LAH APA YANG KITA ADA

No comments: