Naskah Cinta

assalamualaikum dan salam sejahtera...
lama dah tak bukak blog ni...

nak cite sikit..
tadikan terjumpa dengan satu benda tu..comel sgt..
jumpa kat surau..terus berkenan..

ingt nnty nak beli la macam tu..
murah pon murah...
lagi satu kecil je...
sesuai sgt la nak bubuh dalam beg tangan..
kalau ada majlis apa-apa..semua dah ada dalam beg dah kan..

nak tau apa??

' NASKAH CINTA '



cantikkan??

ada macam-macam warna lagi.. baru je lepas search tadi..sebab teruja sgt tgk..

yang ni...boleh jgak  untuk..
- bagi masa kenduri kahwin ke
- masa besday kawan ke
- masa hari tunang ke
- hadiah untuk diri sendiri ke..

kalau kita beri kat orang lain..bila orang baca..dapat jadi saham untuk kita di akhirat nnty..

kita hidup kat dunia ni bukannya lama sangat..semuanya sementara..

jadi apa kata kita guna alternatif ni untuk tambah saham kita..

ape lagi kawan-kawan...jom la beli..hehehe...

~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

Comments

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??