~ Ayat-ayat Cinta ~

Bismillah hi rahman ni rahim

All praises belong to Allah Taala and may His choicest mercies and blessing be on His noble Messenger, Nabi Muhammad s.a.w ( Peace be upon him ).

'O our Rabb! Accord to us the coolness of our eyes from our spouses and children, and make us leaders of the pious. Aameen..



Followers

Keep in touch with me, Okey!

sila klik sini ye









  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

my e-days

Monday, 16 September 2013

Naskah Cinta

assalamualaikum dan salam sejahtera...
lama dah tak bukak blog ni...

nak cite sikit..
tadikan terjumpa dengan satu benda tu..comel sgt..
jumpa kat surau..terus berkenan..

ingt nnty nak beli la macam tu..
murah pon murah...
lagi satu kecil je...
sesuai sgt la nak bubuh dalam beg tangan..
kalau ada majlis apa-apa..semua dah ada dalam beg dah kan..

nak tau apa??

' NASKAH CINTA '



cantikkan??

ada macam-macam warna lagi.. baru je lepas search tadi..sebab teruja sgt tgk..

yang ni...boleh jgak  untuk..
- bagi masa kenduri kahwin ke
- masa besday kawan ke
- masa hari tunang ke
- hadiah untuk diri sendiri ke..

kalau kita beri kat orang lain..bila orang baca..dapat jadi saham untuk kita di akhirat nnty..

kita hidup kat dunia ni bukannya lama sangat..semuanya sementara..

jadi apa kata kita guna alternatif ni untuk tambah saham kita..

ape lagi kawan-kawan...jom la beli..hehehe...

~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: