Posts

Showing posts from April, 2014

Selamat hari lahir diriku..

Image
Assalamualaikum dan salam sejahtera.. pada hari ini aku nak menceritakan memori indah semalam.. ada apa dengan semalam? Semalam birthday aku.,. Terima ksih yang tak terhingga aku ucapkan kepada rakan seperjuangan aku yang sanggup menceriakan hidup aku.. 


aku rasa happy sgt2... ampa lah sahabat kami dunia akhirat.. insyaAllah... aku rasa terharu sangat.. depa sanggup abis kan masa dengan kami.. tangkap gambar bersama2.. ya Allah sweet sgt memori tu.. mana boleh aku lupakan semua tu.. Semalam sepatutnya kami pergi main badminton.,, tapi depa sanggup korbankan niat tu untuk celebrate besday kami.. terharu sangat2.. aku tak sangka depa nak buat surprise kat KFC tu.. tapi memang kami tau depa ajak kami pi makan kat situ,, tak pa.. baru ja nak start makan, tiba2 dengaq depa dok nyanyi lagu happy birthday,. Ingtkn kat sapa buat tak tau ja la.. lepas tu.. tengok2 depa bawak mai kek kot tepi.. tudia.. chek terkejut la haih.. campur terharu.. subhanaAllah.. Allah seolah2 dengaq permintaan aku…