~ Ayat-ayat Cinta ~

Bismillah hi rahman ni rahim

All praises belong to Allah Taala and may His choicest mercies and blessing be on His noble Messenger, Nabi Muhammad s.a.w ( Peace be upon him ).

'O our Rabb! Accord to us the coolness of our eyes from our spouses and children, and make us leaders of the pious. Aameen..



Followers

Keep in touch with me, Okey!

sila klik sini ye









  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

my e-days

Monday, 16 June 2014

Father's day

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

saya rasa sebak sangat sebab bila bukak fb ramai je yang ucap untuk father's day.
seriusly, terasa sgt..
rasa mcm sedih yang teramat sgt..
mesti ada yang tertanya-tanya.. mengapa ek??

saya macam ni sebab saya sudah kehilangan hero hati saya pada tanggal 25hb Mei 2014.. pada jam 2.05 pagi..saya sangat sedih pada ketika itu. sukar saya hendak gambarkan macam mana perasaan hati saya ini. amat sukar..

saya masih ingat lagi.. waktu itu, pada pukul 1.30 saya baru saja menyiapkan dua assignment saya sekaligus. dengan hasrat nanti saya dah tak perlu lagi nak tengok assignment itu lagi. memang saya sedar ayah saya sakit.. malah pernah tidak sedarkan diri selama seminggu sebelum ini.. hati ini pon teringin nak berjumpa ayah tapi nak buat macam mana saya terpaksa menyiapkan assignment dulu sebelum pulang ke kampung dan sememangnya saya telah bercadang untuk pulang ke kampung pada 28hb. itu cadangan sebelum semua ini terjadi. memang saya tak sangka. tapi saya tak terkilan sebab masa ayah saya sedar dari koma ari tu, saya dah mintak maaf dah kat ayah saya masa hari tu. ayah saya pon cakap dia dah maafkan saya. saya amat rindukan ayah tika ini..

saya masih ingat kata-kata ayah.. belajar rajin-rajin ye.. sambil menangis.. rasa macam sebak sgt..seriusly, masa tu mmg saya nangis sampai balik usm.. sebab ayah rapat dengan saya jadi saya tak dapat nak bendung air mata yang keluar masa tu sebab terlalu sayangkan ayah..

saya dah tak mampu nak cerita panjang-panjang. saya rasa sedih sangat. maaf ye.. lain kali saya cerita lagi ye..

cuma apa yang saya nak sampaikan ini, saya harap kawan-kawan jagalah ayah dan ibu baik-baik..jaga hati depa baik-baik. saya sekarang cuma ada ibu saja di dunia ini. saya harap lepas ni saya akan jumpa dengan ayah saya di syurga nanti. Moga roh ayah tergolong dalam golongan orang-orang yang soleh dan solehah di syurga. semoga kubur ayah diluaskan dan dikurangkan seksaan kubur terhadap ayah. amin.

Al-fatihah.

  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: