~ Ayat-ayat Cinta ~

Bismillah hi rahman ni rahim

All praises belong to Allah Taala and may His choicest mercies and blessing be on His noble Messenger, Nabi Muhammad s.a.w ( Peace be upon him ).

'O our Rabb! Accord to us the coolness of our eyes from our spouses and children, and make us leaders of the pious. Aameen..



Followers

Keep in touch with me, Okey!

sila klik sini ye









  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

my e-days

Tuesday, 23 December 2014

Penjualan Inai Mekah asli - merah ang-ang -

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Pada kali ini saya ingin memperkenalkan inai pokok dari mekah.. 100% original... 

siapa peminat tegar atau pemakai tegar inai macam saya angkat tangan!!!

saya ni minat giler dengan inai.. abis je merah.,. terus sambung pakai inai..

ada palapes ke tak dak ke.. pakai je... huhuhu..

ramai dah yang pakai.. 

Alhamdulillah hasilnya terbaik.. 

merah elok je warna dia.. lambat nak hilang plak tu.. 

merahkan?? insyaAllah.. dijamin puas hati..

Pernah orang tanya saya, "merahnya inai, inai apa ni?"
okey, disebabkan saya nak kongsi rahsia inai saya merah, saya telah membuat penjualan inai mekah ini untuk semua orang.. jangan risau semua peringkat umur boleh guna.. tiada bahan kimia atau bahan pengawet.. khas untuk semua yang ikuti blog saya ini.. ni rahsia kita tau..






Memang sekarang nak cari inai yang asli susah sangat.. bila beli kat kedai tu dia dah campurkan dengan bahan kimia lain.. bila pakai rasa rengsa je kat jari..then.. kuku pon boleh rosak tau...tapi kalau guna inai asli.. tak pulak rasa macam tu..

Saya jual inai dalam beberapa jenis..









ni antara yang saya jual la... 

kalau berminat, boleh la wassap or mesej saya 0125705495

~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: