Pertandingan sayembara penulisan novel, cerpen dan puisi

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ini saya nak beritahu tentang pertandingan yang sedang hangat dipertandingkan sejak dari bulan 3 hari itu.. 
maaflah terlewat bagitahu.. 
saya seorang je yang lambat tahu.. 
sebenarnya saya minat sangat menulis ini...
tapi saya tak tahu masih sempat lagi ke tak untuk saya menulis.. 
harap-harap still sempat.. Doakan saya ye..

Kepada kawan-kawan yang nak turut serta dalam pertandingan ini.. jom lah!!!
kita masih ada masa selama sebulan.. 
dalam sebulan ni, kalau manfaatkan sepenuhnya masa, kita mampu untuk buat cerpen @ puisi la..
tapi kalau novel tu, pada pendapat saya dah kena start awal tahun hari tu lagi.
tapi tak pe,, jom kita buat sama-sama na..
InsyaAllah kalau ada rezeki lebih, untung-untung berjaya kan...

dah.. tak nak buang masa..
kat bawah ni ada syarat-syarat dia..
boleh klik untuk tengok lebih jelas...



untuk maklumat lanjut @ sebarang pertanyaan, boleh terus ke 

tarikh tutup penyertaan : 31 / 1 / 2015

Semoga Berjaya untuk anda dan saya!!

# Misi Kahwin : Cari duit lebih untuk kahwin. #

~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

Comments

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??