~ Ayat-ayat Cinta ~

Bismillah hi rahman ni rahim

All praises belong to Allah Taala and may His choicest mercies and blessing be on His noble Messenger, Nabi Muhammad s.a.w ( Peace be upon him ).

'O our Rabb! Accord to us the coolness of our eyes from our spouses and children, and make us leaders of the pious. Aameen..



Followers

Keep in touch with me, Okey!

sila klik sini ye









  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

my e-days

Thursday, 25 December 2014

Pertandingan sayembara penulisan novel, cerpen dan puisi

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ini saya nak beritahu tentang pertandingan yang sedang hangat dipertandingkan sejak dari bulan 3 hari itu.. 
maaflah terlewat bagitahu.. 
saya seorang je yang lambat tahu.. 
sebenarnya saya minat sangat menulis ini...
tapi saya tak tahu masih sempat lagi ke tak untuk saya menulis.. 
harap-harap still sempat.. Doakan saya ye..

Kepada kawan-kawan yang nak turut serta dalam pertandingan ini.. jom lah!!!
kita masih ada masa selama sebulan.. 
dalam sebulan ni, kalau manfaatkan sepenuhnya masa, kita mampu untuk buat cerpen @ puisi la..
tapi kalau novel tu, pada pendapat saya dah kena start awal tahun hari tu lagi.
tapi tak pe,, jom kita buat sama-sama na..
InsyaAllah kalau ada rezeki lebih, untung-untung berjaya kan...

dah.. tak nak buang masa..
kat bawah ni ada syarat-syarat dia..
boleh klik untuk tengok lebih jelas...



untuk maklumat lanjut @ sebarang pertanyaan, boleh terus ke 

tarikh tutup penyertaan : 31 / 1 / 2015

Semoga Berjaya untuk anda dan saya!!

# Misi Kahwin : Cari duit lebih untuk kahwin. #

~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: