~ Ayat-ayat Cinta ~

Bismillah hi rahman ni rahim

All praises belong to Allah Taala and may His choicest mercies and blessing be on His noble Messenger, Nabi Muhammad s.a.w ( Peace be upon him ).

'O our Rabb! Accord to us the coolness of our eyes from our spouses and children, and make us leaders of the pious. Aameen..



Followers

Keep in touch with me, Okey!

sila klik sini ye









  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

my e-days

Sunday, 18 January 2015

iringi pemergianku dengan doamu

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

 pada hari ni bermula lah episod baru bagi seorang sukarelawan askar ni.. askar lah sangat kan.. tapi jiwa xmacam askar pon.. hahaha..

saya akan ikuti kem ni selama 3 minggu.. doakan agar saya diberikan kekuatan daripada Allah untuk hadapi segala ujian daripadaNya.. doakan juga agar Allah percepatkan waktu supaya cepat boleh bercuti... hehehe..

kepada mak, adik beradik , mak saudara dan sepupu sepapat saya...
saya minta maaf kalau telah banyak menyusahkan semua dari saya kecil hingga ke dewasa.. halalkan makan dan minum saya sepanjang bersama semua..doakan kesejahteraan, kebahagiaan, kejayaan dan rezeki yg melimpah ruah ke atas saya ye..tolong doakan juga agar sya brjaya di akhirat untuk masuk ke syurga dan bertemu dengan semua yang saya cintai..termasuk arwah abah....

kepada tunang tercinta..
maafkan daku atas semua kesalahanku...halalkan segala makan minumku yang kau belanjakan kepadaku..sayangku kepadamu tidak pernah berubah dari dulu sehingga kini..harapanku untuk hidup bersamamu terlalu tinggi menggunung... tolong doakan kesejahteraan u disini.. tak sabar lah nak jumpa lagi.. hari tu jumpa sekejap je..kite rindu kat awak le... jangan lupe tau awak dah janji nak datang ambil kite...kite tunggu awak tau.. until jannah... doakan juga supaya Allah permudahkan urusan pernikahan kita dan memurahkan rezeki kita sehingga ke syurga.. tak sabar nak jadi isteri awak tahun depan.. *wink*wink*

kepada sahabat tersayang..
maafkan segala kesilapanku.. dan halalkan segala yang pernah dibelanjakan dan pernah bagi... doakan kesejahteraan ku kat sana ye.. sayang hampa semua.. will miss u always..

ceewah.. tulis blog macam pergi tak kembali jer.. huhuhu.. mana nak tau kan.. ajal maut ni kat tangan Allah.. kita hanya merancang.. Dia yang menentukannya.. kalau jadi apa2 kat saya.. tolong doakan yg terbaik untuk saya ye..

11/1/2015 : balik kampung.. yeahhhhh!!!! xsabarnya....

~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: