Bantal Mawar tak berduri ♥

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Meh sini.. pakat mai beli bantal bunga ros yang kembang mekar.. ;)
Siapa-siapa yang peminat tegar bunga ros macam saya rugi kalau tak de bantal comel ni kat rumah masing2.. rugi tau..
Boleh letak kat bilik tidur.. ruang tamu.. sebagai hadiah untuk kawan- kawan...boleh deko- deko untuk pelamin...
Hanya pre-order saja ye yang ni...
Kenapa???
Sbb bleh tempah warna kegemaran..ikut tema kalau nak pakai untuk pelamin..
Macam mana dengan saiz pulak??
Okey.. saiz yang saya tawarkan untuk tempahan..hanya beberapa saiz dan warna..
Warna boleh campur.. (gambar pertama)
12"
14"
18"
Satu warna saja.. (gambar kedua)
21"
1 meter
Boleh rujuk pada gambar kat bawah..
Dibuka tempahan sehingga hujung APRIL 2015 saja ye..
Amacam comel kan??
Beli la satu.. utk mak..sempena hari ibu yang nak dekat dah ni.. tak pon utk kakak @ abang yang baru dapat baby tu..
Tangan yang memberi lebih baik daripada tangan yang menerima.. jadi tunggu apa lagi.. meh sini tempah meh.. ;)
Sebarang pertanyaan.. sila whatsapp or msg kat nom 0125705495

Comments

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??