~ Ayat-ayat Cinta ~

Bismillah hi rahman ni rahim

All praises belong to Allah Taala and may His choicest mercies and blessing be on His noble Messenger, Nabi Muhammad s.a.w ( Peace be upon him ).

'O our Rabb! Accord to us the coolness of our eyes from our spouses and children, and make us leaders of the pious. Aameen..



Followers

Keep in touch with me, Okey!

sila klik sini ye









  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

my e-days

Friday, 1 May 2015

Inai.. oo.. inai

Pemakaian inai sudah menjadi kegemaran bagi saya dan saya yakin! Mesti ramai wanita yang suka memakai inai seperti saya..

Dulu, ada orang pernah tanya, kenapa suka pakai inai? Best ke?

Jawapannya : best sangat...

Bila kita pakai inai ni, seolah olah kita mengajar diri kita erti kesabaran.. memakai inai bukan boleh pakai 5 minit lepas tu bukak.. tidak.. memakai inai ni, saya pernah pakai paling lama dari pukul 10 malam sehingga pukul 6 pagi dan bangun basuh untuk solat subuh.. tau tak macam mana excited nya saya nak buka inai ni untuk tengok hasil.. memang sangat teruja.. serious! Bagi yang tak pernah pakai takkan dapat rasa perasaan puas hati bila tengok warna mengancam tu.. hehehee.. setelah hampir beberapa jam tahan nafsu nak tengok warna inai yang terhasil kat tangan..hehehee..

jangan risau, inai pokok tidak menghalang air masuk ke kulit melainkan kita menggunakan pewarna kuku dan sebagainya.. Alhamdulillah.. Inai ni banyak faedahnya.. tapi saya akan terangkan dilain entry pula ye..

Apa yang saya nak bagi tau, saya baru lepas pakai inai hari ni.. itu je..hehehe..

Ada siapa2 yang mencari inai untuk apa jua majlis atau suka suka, boleh mesej @ whatsapp saya di nom 012- 5705495.. InsyaAllah.. saya akan berikan yang terbaik untuk anda..

No comments: