Tuesday 26 May 2015

NOTA CINTA

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

AKU hanya WANITA BIASA.

Kalau AKU lah penyebab kau sakit..
Kalau AKU lah penyebab kau sengsara..
Kalau AKU lah penyebab fitnah dunia bagi kau..
Kalau AKU lah penyebab kau stress..
Kalau AKU lah penyebab kau jemu..
Kalau AKU lah penyebab kau rimas..
Kalau AKU lah penyebab kau belum berubah..
Kalau AKU lah penyebab kau hilang sabar..
Kalau AKU lah penyebab hidup kau seakan tak berguna..
Kalau AKU lah penyebab kau tak puas enjoy lagi..
Kalau AKU lah penyebab kau tersasar dari kewarasan berfikir..
Kalau AKU lah penyebab kau hilang kawan2..
Kalau AKU lah penyebab kau rasa diri kau diperbodohkan..
Kalau AKU lah penyebab kau hilang tumpuan study..
Kalau AKU lah penyebab kau merasai kesusahan hidup..
Kalau AKU lah penyebab kau terasa terkongkong
kalau AKU lah penyebab kau berasa malu..
kalau AKU lah penyebab kau jadi lebih teruk..
kalau AKU lah penyebab kau jadi lebih jahat,..

AKU rela undur diri..

Kerana AKU sedar...

AKU bukan WANITA itu...

WANITA sempurna yang kau idamkan..
WANITA hebat yang kau kagumkan..
WANITA cantik yang kau pujakan..
WANITA bijak yang kau banggakan,...
WANITA solehah yang kau pujikan..

sesungguhnya AKU hanya...

WANITA biasa yang penuh dengan kekhilafan
WANITA biasa yang penuh dengan kesederhanaan
WANITA biasa yang penuh dengan kepelikan
WANITA biasa yang penuh dengan ketidaksempurnaan.

itulah AKU..

KAU begitu sempurna..
kalau KAU mencari kesempurnaan..
Carilah insan yang lebih sempurna daripada AKU..

Kerana...

AKU telah mencuba menjadi yang terbaik..

namun, AKU tak mampu..

kerana AKU adalah AKU...
  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: