Saturday 30 May 2015

Review Majlis Pertunangan Aku..

Alhamdulillah.. siap jugak video yg tak seberapa ni..

Sebenarnya malu ada juga nak tunjuk kat orang.. bukan apa.. takut tak jadi ja nak kahwin..

Tapi aku percaya dengan qada' dan qadar Allah.. kalau Allah takdirkan semua ni jadi dengan jayanya tahun depan..

Itulah satu nikmat kesyukuran bagiku..

Kalau tak jadi, InsyaAllah aku akan terima dengan redhanya..

Maafkan aku wahai tunang yang disayangi.. adalah lebih baik kita tak bersama semula lagi untuk mengelakkan berlakunya sebarang masalah lagi..

Aku serahkan kamu pada Allah untuk menjagamu..

Andai kita ada jodoh, InsyaAllah akan tiba juga masanya itu..

Aku percaya dengan janji Allah...

Kalau kau betul2 mencintaiku dengan seikhlas hati,doakanlah agar kita bertemu semula sebagai sepasang suami isteri..

Seandainya kau telah menjumpai jodoh yang terbaik untukmu, pulangkanlah aku dengan baik ke pangkuan keluargaku seperti mana kau mengambil dan mengikatku sebagai tunanganmu..

Demi Allah, aku lakukan semua ni untuk jaga ikhtilat antara kita..

Maaf, aku bukan wanita sempurna..

Semoga Allah sentiasa menjaga dan memelihara dirimu dengan baik sehingga tiba masanya nanti..

Kalau ada apa2, beritahulah kepada keluargaku supaya keluargaku dapat memaklumkan apa jua kepadaku..

Aku menunggu setiap pemberitaan sama ada baik atau buruk daripadamu melalui keluargaku..

With love,
Tunanganmu.. 💗

Majlis Pertunangan Siti & Mizi: https://youtu.be/1VBuuozTpt8

No comments: