Posts

Showing posts from November, 2015

Menjadi Heroin untuk mu

Image
Alhamdulillah selesai sudah majlis makan malam rejimental (MMR) .. Hai.. Assalamualaikum semua... Apa khabar semua?  Lama tak berceloteh kat sini,, Sya nak ceritakan tentang hari yang paling bermakna dalam hidup saya iaitu hari  saya ditauliahkan... Dah lama nak update entry ni,, tapi sengaja tunggu habis MMR dulu.. alhamdulillah. . Selesai 3 tahun dalam palapes.. segala penat lelah teranugerah kini,,. Amiin,,, amiin ya rabbi.. Selama 2 minggu di upm bermula pada 1.8.2015 - 15.8.2015.. rutin harian : Pagi : joging, solat, makan, kawad
Petang : pt , rehat, solat, kiwi kasut
Malam : solat, rehearsal pentauliahan,  rollcal Selama dua minggu ini lah yang kami lakukan.. ada juga aktiviti lain yang dilakukan..
Cuma rasa down masa  kawad ja la.. terutama bila kita terlalu penat kawad, then jurulatih mintak buat sekali lagi.. kadang2 membawa sampai ke petang.. memang letih dan rasa macam nak marah orang ja.. memang rasa down sgt2... Kadang2 bila pikir balik,. Sabar ja la.. ada lagi beberapa ha…