Segmen Sally nak bagi Kad Raya 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

wah.. kad raya.. ingat lagi dulu zaman sekolah hantar kad raya untuk kawan-kawan.. walaupun terpaksa pergi pejabat pos untuk hantar kad raya ni.. tapi bila dapat balasan kiriman tu.. wah rasa happy ja.. lepas tu gantung kat dinding untuk hiasan masa hari raya.. memang awesome  la..

sekarang semua pakat guna media sosial sampai terlepas pandang.. rupanya dia ada kawan rapat yang dia dah lupa.. so sad kan..

dulu-dulu, dalam kad raya tu, selalu ja tulis " puasa ke tak hari ni?" , "kuih raya berapa balang tahun ni" dan tak lupa juga ucapan mintak maaf.. so sweet kan.. ingin nak undur balik zamaan tu..

so, sape2 yang feeling2 throwback .. jom ikut hakak join segmen kak sally ni.. mana tau raya tahun ni dapat gantung kad raya kak sally kita ni.. :)

 klik pada gambar ye
klik gambar untuk join

good luck ye sayunk2 sekelian.. :*



  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

Comments

Nur Alja said…
Good Luck ^^

Jemput Join Mini Giveaway Ramadan di Blog Alja. Giveaway selama 4 hari sahaja dari 10-13 June 2016.

30 terawal yang join akan dapat Kad Raya dari Alja. Senarai hadiah pun ada. Jika peserta memberangsangkan selama 2 hari GA dijalankan, InsyaAllah akan ada penambahan Hadiah ^^

http://www.cahayapermata.my/2016/06/giveaway-ramadan-2016-by-nuralja.html

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??