~ Ayat-ayat Cinta ~

Bismillah hi rahman ni rahim

All praises belong to Allah Taala and may His choicest mercies and blessing be on His noble Messenger, Nabi Muhammad s.a.w ( Peace be upon him ).

'O our Rabb! Accord to us the coolness of our eyes from our spouses and children, and make us leaders of the pious. Aameen..



Followers

Keep in touch with me, Okey!

sila klik sini ye









  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

my e-days

Friday, 10 June 2016

Segmen Sally nak bagi Kad Raya 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

wah.. kad raya.. ingat lagi dulu zaman sekolah hantar kad raya untuk kawan-kawan.. walaupun terpaksa pergi pejabat pos untuk hantar kad raya ni.. tapi bila dapat balasan kiriman tu.. wah rasa happy ja.. lepas tu gantung kat dinding untuk hiasan masa hari raya.. memang awesome  la..

sekarang semua pakat guna media sosial sampai terlepas pandang.. rupanya dia ada kawan rapat yang dia dah lupa.. so sad kan..

dulu-dulu, dalam kad raya tu, selalu ja tulis " puasa ke tak hari ni?" , "kuih raya berapa balang tahun ni" dan tak lupa juga ucapan mintak maaf.. so sweet kan.. ingin nak undur balik zamaan tu..

so, sape2 yang feeling2 throwback .. jom ikut hakak join segmen kak sally ni.. mana tau raya tahun ni dapat gantung kad raya kak sally kita ni.. :)

 klik pada gambar ye
klik gambar untuk join

good luck ye sayunk2 sekelian.. :*



  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

1 comment:

Nur Alja said...

Good Luck ^^

Jemput Join Mini Giveaway Ramadan di Blog Alja. Giveaway selama 4 hari sahaja dari 10-13 June 2016.

30 terawal yang join akan dapat Kad Raya dari Alja. Senarai hadiah pun ada. Jika peserta memberangsangkan selama 2 hari GA dijalankan, InsyaAllah akan ada penambahan Hadiah ^^

http://www.cahayapermata.my/2016/06/giveaway-ramadan-2016-by-nuralja.html