Tinta cinta si pipit buat si enggang

Terbanglah kau wahai enggang kelabu..
Sebarkan rasa keliruku..
Biar dunia itu tahu..
Sampai satu tahap..
Rasa kecewa itu..
Terlalu akrab dengan diriku..
Menyedarkan kau akan..
Hilang nya aku..
Agar kau tahu..
Tika,.
Airmata itu mulai kering..
Kolam hati sudahpun kontang..
Kotak fikiran menjadi usang..
Langkahku atur terasa kosong..
Tutur bicara kian menyepi..
Jangan...
Jangan kau biarkan..
Aku retak,,
Retaknya aku..
Bermakna..
Kau takkan mampu..
mencantumkan semula aku..
Kini..
Aku telah menguatkan semula..
Tiap sendiku..
Bekerja penuh syahdu..
Mengasah pena..
Menjilat tinta..
Atas rasa cinta..
Aku hamparkan..
Kata penuh makna..
Menjadi nukilan...
Merentas masa..
Kerana aku sedar..
Akulah..
Pipit pembatas waktu,,

Comments

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??