Cadbury my favourite

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Entry kali ni nak bg penghargaan untuk suami tercinta..

Tq hubby hadiahkan cadbury..

Besday dy.. Tapi dy bg kita hadiah plak.. 😂

Sapa yg kenal aku.. Mmg akn tau betapa sukanya aku dgn cadbury ni..

Dari zmn sekolah lg.. Dulu siap ada org bagi kita cadbury paling besar skali.. 😂😂

Ermm.. Nmpk x btapa aku suka sgt cadbury ni.. 😂😂

Pi langkawi ari tu.. Sanggup berhabis beratus ringgit beli cadbury.. 😂😂

Last2 menyesal x beli pinggan mangkuk.. Knp? Sbb cadbury halfnya ada yg cair.. 😅😅 alkisahnya, tamak la kn.. Beli bnda xperlu.. 😂😂😅

Lepas ni mmg akn beringat dah..

Husband tnya smlm.. Nk honeymoon kat langkawi x? Xpon pulau perhentian ke?

Wahh.. Husband bagi hint la..

Aku bukannya tak nak.. Tapi aku ni lebih prefer tempat sejuk2 sikit.. Mcm cameron ke genting ke kota kinabalu ke.. Baru la syok sikit nak bermanja2.. Hahaha.. Just kidding..

Hrp2 apa yg hubby ckp tu , dia betul2 maksudkan.. Aamiin.. Bukan pe.. Hujung bulan ni .. Genap la perkahwinan kami selama setahun.. Eh.. Kejap pulak la kan.. Ermm.. Alhamdulillah syukur sgt.. Tq Allah. 😍

Comments

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??