~ Ayat-ayat Cinta ~

Bismillah hi rahman ni rahim

All praises belong to Allah Taala and may His choicest mercies and blessing be on His noble Messenger, Nabi Muhammad s.a.w ( Peace be upon him ).

'O our Rabb! Accord to us the coolness of our eyes from our spouses and children, and make us leaders of the pious. Aameen..



Followers

Keep in touch with me, Okey!

sila klik sini ye









  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

my e-days

Wednesday, 22 February 2012

~ seronoknye ~ ~ seronoknye ~


Nak tahu apa yang seronok sangat ni???
Erm….ofcoz la ana seronok cube bayangkan kalau apa yang kita hajati bakal menjadi realiti dalam hidup kita mestilah seronok bukan ..

Nak tahu apa yang ana hajati???
Erm… dah lama dah ana teringin nak bawak keta secara legal…

Sekarang ni ana dah dapat lesen keta ,…
So… dah tiba masanya untuk ana membawa keta tanpa ragu-ragu….
Best kan….

Tapi ana tak dapat lagi lesen…. Tak lama lagi dapat la…. Lambat lah sikit kan… tak pa la,… sabar la je kan ….. Bukannnya penting sgt pon..
Erm….ari tu kak ada la bergurau dengan ana...katanya nak pergi ambil akak kat airport nanti bawak la keta mak….
Terkejut beruk ana ni!!!

Bukan pe… percubaan pertama dah kena bawak ke Pulau Pinang dah… wow...memang mencabar ke benor… tapi suara mak sayup2 je dengar kat belakang… erm..xpayah la… adik ang tu bukan cekap lagi pon… dah la kat penang jalan suka jam...t dy tak reti bawak plak….biar la dy cekap dulu...t baru la bgi dy bawak jauh2… begitulah kata mak…

Nampaknye mak masih meragui kebolehan anaknye ini… tak pa lah.. Mungkiin betul jugak cakap mak tu kan…

Apa2 pon ana enjoy sgt sebab dah dapat lesen….
Terima Kasih , Ya Allah….

5 comments:

imantizz_truper said...
This comment has been removed by the author.
imantizz_truper said...

wah,bestnya dia dah dapat lesen.Manda pun dah dapat lesen.Km baru nak ambik test keta 12 hrbln nie.Doakn km lulus dgn jayanya tau? hehehehe

siti suhani abdul rahim said...

ok....insyaAllah...kmi tau ampa bleh buat punye...jgn risau la ye...yg penting yakin diri..ok?

HANIF said...

bgusla klau awk dh dpt lesen 2...tp, bawk keta 2 hati2 tau...yg pling pentg, setiap kali nk bwk keta, baca doa minta perlindunagan darpd ALLH SWT...

siti suhani abdul rahim said...

terima kasih awk..alhamdulillah..setakat ni..sya sering amalkan baca doa ketika menaiki kenderaan...apa2 pon thanks sbb ingtkan sya ye...