Inai Mekah Asli

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ni kita nak tunjukkan packaging baru untuk inai kita..

Dah lama kan saya menyepi pasal inai ni..

Maaf la semua customer saya.. Saya ari tu lost dgn supplier..

Okey lah..

Kali ni nak tunjuk inai kita yang dah bertukar baju..

Untuk serbuk :
Kita ada yang 50g ,100g , 200g , 500g dengan 1kg..

Untuk siap bancuh plak :
Kita ada yang jenis kon atau yang dalam bekas..

Untuk makluman, yang kon ni bukan untuk lukis-lukis ye.. Dia hanya untuk bubuh kat hujung jari atau kat kuku saja.. Lagi satu kena bubuh tebal dan pakai lama tau.. Baru merah aum.. Aumm... Hehehe..

Yang dalam bekas tu, kita ada beberapa jenis.. 50g , 100g dgn 200g je ye..

Warna dia in shaa Allah memang puas hati.. Merah.. Dan bau daun inai.. Bau ni mmg heaven.  Suka sangat.. Bukan inai instant tau.. Kalau nak rushing merah, boleh beli inai bahan kimia kat luar ye..

Kalau minat boleh whatsapp saya : 012-5705495..

Harga kasih sayang saya bagi..

Kalau nak borong pon boleh ye.. 😘😘

Comments

Popular posts from this blog

Tuala wanita , Period Panties dan Tampon

Review SimplySiti Dermagic

Mataku coklat??