Wednesday 9 November 2022

Pengenalan projek baru aku

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. 

Hai semua, sihat ke tu?

okey, aku nak berkongsi sikit tentang blog ni.

Blog ni merupakan blog bisnes aku. 

terima kasih kepada semua followers yang sudi shopping dengan aku...

 sokongan korang semua amat aku perlukan.

Aku sebenarnya ada dua bisnes yang aku join sekarang iaitu 

Tudung Sauk Arena dan Inai Daun Asli.

Nak tau lebih lagi?

boleh tengok dekat website baru aku tau.. 

lepas ni, aku akan masukkan satu per satu..

kalau ada yang berkenan boleh la hubungi aku...

whatsapp je .. okey.. :  :)

kali ni aku memang sungguh-sungguh dah nak berbisnes ni..

mintak sangat korang sokong aku depan , belakang, kiri dan kanan.. hehehe..

semoga niat baik aku nak bantu ekonomi rumahtangga kami ni dipermudahkan oleh Allah s.w.t.. aamiiin..

orang kata rezeki ni takkan salah alamat kan.. aku harap bisnes aku kali ni berjaya berjalan dengan lancar.. ye aku faham.. bukan senang nak senang kan.. tapi aku akan terus mencuba untuk menjadi yang lebih baik daripada yang sebelum ni...

 Jadi surirumah ni sebenarnya stress jugak sebab setiap hari menghadap benda yang sama je kan.. dengan adanya bisnes baru aku ni dapatlah jugak aku mengisi ruang yang ada supaya aku tak sempat nak stress .. hahahaha.. busy keeennnn... hahahaha...

korang doakan aku ye.. semoga aku menjadi surirumah yang berjaya dunia dan akhirat bukan hanya untuk keluarga, untuk agama dan ekonomi negara... .. aamiin..  ace gituh.. hehehe..

terima kasih ye semua readers.. :)


  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: