Thursday 9 July 2020

Birthday celebration and anniversary in advance

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Simpan sini buat kenangan..

Selamat hari lahir suami..
11.06.2020

Happy anniversary in advance my love..

30.06.2017 tarikh ni sebenarnya ada bnyak sebab kenapa ayang pilih utk akad nikah kita.. Biarlah sampai mati menjadi rahsia.

Semoga Allah berikan abg kebahagiaan, kejayaan dan rezeki yang melimpah ruah di dunia dan di syurga.. Aamiin..

Abg, mintak maaf kalau ada kurang apa2 sepanjang kita kahwin.. Maafkan ayang xmampu jadi isteri seperfect yg abg nak.. Abg tahu kan ayang cuba dan tgh usaha utk jdi yg terbaik utk abg..

Jangan pernah jadikan anak sebagai alasan utk kita berpisah ya ..
Semoga Allah tetapkan hati abg utk ayang sampai syurga..Aamiin..

Tq kat akak baskin robbins Aeon mall kota bharu yg sanggup custom made kek ni selama sejam.. Servis mmg terbaik + kek tu memang sedap gila kot.. Aiskrim dia memang padu beb.. Aku tanya kat baskin robbins KB mall tu.. Tapi dia mcm xnak layan aku... Seolah2 mcm aku ni xde duit sgt nak beli.. Mmg low la bg aku servis depa.. Yg Aeon Mall ni mmg terbaik la.. Daripada aku call smpai aku pergi kedai.. Mmg layan terbaik punya.. Rasa mcm nak bg tips je kat akak yg tlg buat kek tu.. Sebab dy baik sgt.. Semoga Allah murahkan hidup dy.. Aamiin..

Beli kek ni dapat murah jugak.. Discount rm5.. Harga kek dalam rm125.. Jadi kena bayar rm120 je la.. Ok lah kan.. Kek pon sedap.. Aiskrim kot.. Hehehe..










Tq jugak kat Restoran Sue Tomyam yg sudi delivery makanan walaupun cari rumah tak jumpa.. Sedap sgt mkanan dy.. Pelepas rindu dah 3 bulan xmkn su tomyam.. Semoga Allah murahkan rezeki restoran su tomyam tu.. Aamiin..






Tq jugak kat kwn hubby sebab sudi tlg utk merealisasikan surprise ni.. Maaf sebab menyusahkan ye.. Semoga Allah murahkan rezeki yg menolong tu.. Aamiin..

#iloveyoutilljannah
#suamikusyurgaku

  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: