Friday 11 August 2023

Meja makan cantik untuk dilepaskan..

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. 

Hari ni aku nak lelong meja makan kami.. 

Sejujurnya meja makan ni kesayangan aku.. aku yang pilih sendiri sewaktu kami mula membeli barangan perabut untuk rumah kami...

 tapi atas sebab kami nak kosongkan ruangan rumah jadi kami terpaksa menjual meja makan ni supaya dapat memberi ruang kepada anak kami bermain memandangkan keluasan rumah yang agak kecil.. aku terpaksa lepaskan meja ni.. 

Masa beli dulu, kami hanya tinggak berdua,. Jadi tak pernah terpikir rumah akan menjadi terlalu padat dan menyukarkan anak aku untuk bergerak dan bermain..

Setelah berbincang, kami berdua bersetuju untuk menjual meja makan kami ni.. 





Harga asal meja ni semasa dibeli pada awal tahun 2019 .. RM 1699..

Harga yang kami ingin jual dalam RM700.. setengah daripada harga asal meja ini.. kerana dijual berasingan tanpa kerusi.. harga masih boleh dirunding lagi.. sekiranya bersesuaian kami akan lepaskan dengan harga yang dipersetujui..

Boleh datang ambil sendiri ( self pickup)..

Meja makan jenis marble.. berat.. padu.. berkualiti tinggi..

Muat  untuk  6 buah kerusi..

 Harga boleh dirunding lagi..


Terima kasih semua yang sudi baca sampai habis..

Alhamdulillah . Dah sold out ye meja ni.. tq semua. 

Jumpa lagi, papai..

  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: