Monday 4 March 2024

Klinik Haiwan Kubang Kerian

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. 


hari ni aku saja la  nak share tentang klinik haiwan kubang kerian.. memang bagus klinik ni.. dulu masa aku pi klinik ni satu store je.. sekarang dah besar dah.. 




doktor pon baik-baik..

biasa kalau kita bawa ke klinik, doktor akan bagitau apa sakit kucing kita.. 

apa perlu kita buat,.. kena vaccine ke tak..

memang dia akan terangkan satu-satu..

jenis penyakit dan cara rawatan..

alhamdulillah aku tak dak masalah dengan servis klinik ni.. 

aku memang rekomen hampa..

aku pernah cerita dalam entry aku beberapa tahun yang lepas.. nah.. boleh bukak kat sini ye...

kalau hampa ada kucing, hampa boleh la bawak check up kucing kat klinik haiwan kubang kerian ni.. memang friendly.. ruang menunggu pon lebih selesa dan besar.. 

sumber dari fb klinik sendiri



sumber dari fb klinik sendiri




ni antara servis yang depa buat


Alhamdulillah kucing aku sakit biasa-biasa bawak pi jumpa doktor .. in sha Allah lega.. tapi tu lah.. ada seekor anak kucing aku kena parvo sebelum ni.. memang doktor ada bagitau susah nak selamatkan.. 

jadi masa tu kami jaga ikut arahan doktor saja.. susah jugak ye nak jaga parvo ni tapi alhamdulillah Allah permudahkan semua nya.. tapi itu la, dalam kami jaga sebaik mungkin.. akhirnya Allah lebih menyayanginya.. 

kami redha atas ketentuanNya.. 

tapi sepanjang rawatan , memang doktor klinik ni la yang banyak membantu.. 




  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: