Sunday 10 March 2024

Hotel dan spa kucing terbaik di kelantan

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. 

kali ni aku nak kongsi kan pengalaman bawak kucing ke spa kucing..

aku bawak kucing aku ke satu spa kucing kat area kota bharu.. 

nama spa kucing tu, De Luna Cat Hotel & Spa (facebook) dan yang ni pulak tiktok depa , De Luna Cat Hotel & Spa ..

aku sangat puas hati dengan servis yang depa buat.. memang terbaik.. harga pon sangat berpatutan.. golongan marhain pon boleh cuba try bagi kucing hampa menginap kat sini..













kat sini, bilik depa bagi kat kucing kita tu siap ada aircond lagi.. lepas tu, air yang depa bagi kat kucing kita air yang dah filter.. memang terbaik..




tempat kucing pon bersih ja.. owner depa sangat baik dan lemah lembut ja orang nya.. 

terima kasih puan jaga kucing saya dengan baik.. sangat puas hati..

dah la siap tak caj lagi ubat yang diberikan masa sesi grooming kucing aku..

semoga Allah murahkan lagi rezeki owner dan kedai spa nya.. aamiin ya rabbal ala min..

bawah ni gambar kucing aku.. owner yang bagi gambar.. 




ni yang aku ambik pakej vip

comey pulak gambar ni


serius wey, bersih gila kucing aku.. wangi kot bila peluk.. 

serius recommended.... hampa memang kena try .. servis kat sini memang superb...

okey, setakat ni dulu entry kali ni.. 

jumpa lagi ye next entry..

papai semua..

tq sudi blogwalking kat sini.. 

sayang semua...


  ~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: