Tuesday 9 December 2014

first proposal for me


assalamualaikum dan salam sejahtera..
maaflah entry ni tertangguh sekian lama sejak dari pergi UPSI dulu lagi, bukan apa malu la nak cerita.. tapi oleh kerana hati sangat gembira dan berbunga-bunga makanya nak cerita jugak. hehehe..amboi gatai.. (tampaq muka).. hehehe..

baiklah..

Nak mula kat mana ye? ehehehe.. 

first proposal yang saya terima pada 30 Julai 2014.. 
bersaksikan pantai merdeka, Kedah dan photografer hebat, Tay Lee Ping (Boleh contact dia kalau nak minta untuk photo shoot.. srius gambar-gambar yang ditangkap menarik.. dia amat menghormati kita sebagai muslim *dia tak de pon nak sentuh-sentuh saya masa sesi photo shoot*)

Mr. tunang melamar saya dua hari sebelum majlis pertunangan kami.. 1 Ogos 2014..

*Gambar kat entry http://solehahkahaku.blogspot.com/2014/08/perfect-day-for-me-u-part-of-me.html

Inilah saat yang paling saya nantikan setelah mencintainya selama 8 tahun ni. Saat yang paling bermakna buat diri saya.

Terima kasih ye atas segalanya.. Maaf untuk sikap yang kebudak-budakan hari tu..

#entry paling ringkas tapi penuh bermakna buat diriku

~ i'Ll LoVeD u 4 a ThOuSaNd YeArS ~

No comments: